Creare magazin online

Magazinul online trebuie sa reprezinte cea mai eficienta unealta de vanzare de care dispui, el trebuie sa converteasca vizitatorii in clienti. Cati dintre vizitatorii tai actuali devin clienti?

photo-creare-magazin-online

Ce este un magazin online?

Un magazin online, este o platforma prin care iti poti vinde produsele in mediul online. Aceasta metoda este preferata mai mult de obicei datorita costurilor sale scazute fata de metoda traditionala.

Care sunt avantajele unui magazin online?

Unul din marile avantaje ce iti sunt oferite atunci cand dispui de un magazin online este faptul ca nu trebuie sa detii neaparat un spatiu unde sa iti expui produsele pe care doresti sa le vinzi. Imagineaza-ti cat timp economisesti. Intr-un magazin traditional trebuie sa asezi marfa pe rafturi, sa te asiguri ca totul este expus la vedere oamenilor, etc.. sa nu mai zic de banii economisiti.

Alt avantaj ar fi ca nu ai nevoie de "vanzatori", procesul de vanzare fiind automat, incepand de la adaugarea in cos pana la finalizarea platii produselor.

Te adresezi unui public mult mai larg, aflandu-te la doar un click distanta, mult mai avantajos fata de magazinul din capatul strazii.

Vinzi non-stop, de luni pana duminica, 24/7, procesul fiind total automatizat, atat timp cat esti online oamenii pot cumpara ce vor ei la orice ora din zi. Tu nu trebuie decat sa urmaresti evolutia vanzarilor si a altor statistici de care dispui pentru a intelege mai bine comportamentul vizitatorilor tai si a te adapta cererilor lor.

Ar mai fi o lista nesfarsita de avantaje cand vinzi online, dar presupun ca deja ai prins ideea de baza.

Ce trebuie sa contina un astfel de website?

Paginile de baza ale unui magazin online ar fi homepage-ul, pagina de produse, pagina de produs, cosul si contul meu, o pagina de contact si alte pagini custom in functie de nevoile fiecarei afaceri.

Designerii nostri vor realiza un design acestor pagini, ce va avea un impact puternic asupra vizitatorilor, avand ca scop indrumarea lor psihologica in a lua actiune la conversie. Interfetele realizate de noi sunt intuitive, paginile au o incarcare rapida, checkout-ul este usor de folosit, iar acest lucru face ca procesul de cumparare sa fie simplu pentru utilizator.

Reguli de baza!

Mobile ready! In ziua de azi, lumea se conecteaza la internet de pe o multitudine de device-uri, iar cum trendul este unul progresiv ascendent, este foarte important pentru website-ul tau, sa fie unul responsive. In acest fel, vei oferi o experienta placuta unui segment mai larg de utilizatori si vei fi cu un pas inaintea concurentei tale.

Toate paginile trebuie sa fie stabilite inainte de inceperea designe-ului propriu-zis, fiecare pagina avand un scop direct prestabilit de care designerii nostri vor tine cont. De exemplu: pagina de home, scopul acestei pagini este de a atrage vizitatorii pe anumite categorii sau chiar pe pagina produsului.

Usabilitatea este unul din factorii care influenteaza brand-ul tau in mod direct. Pentru un "focus on" cat mai mare asupra procesului de cumparare, vizitatorilor le trebuie afisat in mod clar locatia lor in site, pre-intuirea fiecarui click si actiunea ce va urma dupa apasarea oricarui buton aflat pe website. Practic, ei trebuie sa stie dinainte ce se afla pe pagina din spatele unui link.

Pagina de produs trebuie sa contina doar titlul, o descriere, imaginea cu produsul, daca este disponibil, pretul si o sectiune cu produse asemanatoare. Alte elemente in plus, vor avea un scop negativ si efectul lor va fi distragerea vizitatorilor din procesul lor de cumparare. Aceasta pagina trebuie sa ii ofere utilizatorului toate informatiile necesare despre produsul pe care acesta intentioneaza sa il cumpere, adaugarea lui in cos fiind evidentiata printr-o actiune cat mai explicita posibil, iar procesul pana la efectuarea si finalizarea platii sa decurga fara nicio problema. Sectiunea cu produse asemanatoare din pagina de produse, nu doar ca mareste timpul utilizatorilor petrecut pe website, ci in acelasi timp, ea creste si vanzarile.

Sortarile si filtrele sunt absolut necesare. Oamenilor nu le place sa se plimbe din pagina in pagina in cautarea produsului dorit, tu trebuie sa le usurezi munca prin adaugarea acestor elemente.

Promotiile trebuie evidentiate, oamenii fiind mereu in cautare de diverse promotii, sunt un bun mijloc de a creste vanzarile anumitor categorii de produse.

Un magazin online ce nu dispune de o securitate solida este un caz pierdut. Cine ar cumpara de pe un website vulnerabil atacurilor cibernetice?

Magazinul tau trebuie sa fie online 24/7, fiecare minut de downtime reprezinta pierderi pentru afacerea ta si nu doar atat. Brand-ul tau isi va pierde din credibilitate fata de proprii cumparatori.

Amintesteti ca nu esti singur pe net! Concurenta ta investeste timp si bani testand noi idei / concepte de vanzari pe propriile site-uri, pe care si tu le poti folosi. Trebuie doar sa culegi ce este mai bun.

Hai sa vorbim!

Daca ai un website care nu iti creste afacerea cu viteza care ar trebui, lasa-ne un mesaj si hai sa discutam!

image-catalog-produse

Catalog produse

O varianta mai necostisitoare a unui magazin online, recomandata business-urilor mai mici ce vor sa fie prezente in mediul online, dar nu au timpul si resursele necesare pentru intretinerea website-ului.

Vezi detalii
image-optimizare-conversii

Optimizare conversii

Cel mai probabil ai un site care este vizitat chiar acum de catre potentiali clienti, dar cati dintre ei devin clienti finali? Putem folosi experienta noastra pentru a mari procentajul vizitatorilor tai ce se convertesc, intr-un final, in clienti.

Vezi detalii
image-pay-per-click-marketing

Pay-Per-Click Marketing

Campaniile Pay-Per-Click sau mai scurt, PPC, sunt cea mai usoara metoda de a aduce trafic relevant catre website-ul tau. Printr-o campanie meticuloasa, bine pusa la punct, poti creste atat traficul, cat si vanzarile dar in acelasi timp mentinand costurile la un minim cat mai mic posibil.

Vezi detalii
image-email-marketing

E-mail Marketing

Una din cele mai vechi metode de internet marketing, email marketing-ul este inca folosit de catre multe business-uri in mediul online datorita costului sau scazut per email raportat cu numarul conversiilor obtinute.

Vezi detalii
image-responsive-web-design-development

Responsive Web Design Development

Website-ul tau are doar 5 secunde la dispozitie pentru a impresiona un nou vizitator. Scopul nostru nu este doar de a-l face sa stea mai mult, ci si de a-l transforma in cumparator. Dispunand si de un design responsive, te poti asigura ca website-ul tau sa arate la fel pe toate device-urile.

Vezi detalii
image-b2c-web-design

Business to Client Web Design

Cand vine vorba de business-to-consumer client obiectivul principal este branding-ul. Cum se descurca website-ul tau in acest moment?

Vezi detalii